Training Vanzari – 4 întrebări care te ajută să iei o decizie

Training vanzari – vânzarea începe cu tine

Postat de catre: Viorel Vasile

“Nu vreau să mă duc la acest curs de vânzări. În plus nu am nevoie să merg. Şi dacă merg şi nu este atât de bun, aşa cum spune? Spune că este bun dar asta nu înseamnă că este bun în ceea ce face! Mulţi spun că sunt foarte buni dar când te duci la ei nu sunt chiar aşa de buni. NU sunt convins!”

Cea mai bună modalitate, de a vedea şi de a cosntientiza cât de diverse sunt reacţiile oamenilor este să vorbeşti unui grup de persoane. Cu toţii reacţionăm diferit la aceeaşi poveste, unii pot fi motivaţi 100% iar alţii pot fi atât de plictisiţi că nu li se mişca nici măcar un muşchi al feţei. Ai crede că fiecare persoană are căşti şi cineva le traduce povestea în diferite limbi şi fiecare înţelege ceea ce vrea. De ce oamenii reacţionează atât de diferit faţă de mesaje identice? De ce unii văd jumătatea plină şi alţii jumătate goală?

Pentru a aduce un plus de valoare pentru tine iată 4 întrebări la care să te gândeşti atunci când vrei să alegi un training de vanzari. Poate nu te vei regăsi în toate aceste răspunsuri dar dacă te vei regăsi în cel puţin 2 dintre ele atunci consider că ţi-ai identifica o motivaţie de a participa sau de a afla mai multe despre training vanzari.

După ce vei citi acest articol vei reuşi să-ţi dai seama care sunt cele mai importantae lucruri care te motivează pe tine în a alege un astfel de curs.

training vanzari

1. Ce îţi doreşti de la un training de vânzări?

Răspunsul poate avea sute de variante însă toate răspunsurile se împart în 2 categorii:

  •  Te gândeşti ce poţi face cu acest curs dupa ce termini sau
  •  Te gândeşti ce ar putea să se întâmple dacă nu faci un training de vânzări.

După ce urmezi un astfel de curs vei reuşi să identifici mai repede obiecţiile clienţilor. Vei afla metode eficiente și probate cum să rezolvi aceste obiecţii. De asemenea vei afla care sunt metodele care funcţionează atunci când vrei să faci o închidere de succes a vânzării. În cadrul acestui training de vânzări vei avea oportunitatea să îţi testezi abilităţile de comunicare şi să vezi dacă ceea ce înveţi funcţionează.

Te rog să îți scrii pe foaie sau să răspunzi gândindu-te la următoarele 2 întrebări.

  • Dacă vei urma acest training de vânzări, care vor fi primele 3 rezultate pe care vrei să le obţii şi care să facă diferenţa?
  • Cât te va costa peste 3 sau 6 luni, dacă nu obţii cele 3 rezultate?

Cu siguranţă îţi doreşti să participi la un training de vânzări care să nu îţi ofere doar principii teoretice şi să nu știi unde și când să le folosești. Nu vrei să dai banii pentru un curs de vânzări iar după 2 zile de teorie să pierzi 90% din informaţiile pe care le-ai auzit la curs.

Cu siguranţă ai în gând o persoană care nu se descurcă foarte bine în vânzări şi în fiecare lună nu reuşeşte să-şi atingă target-ul. Gândeşte-te! Este drumul pe care vrei să îl alegi în acest domeniu?

2. De unde ştii că ai ales un training bun pentru tine?

Nu ştiu ce este bun pentru tine, pentru că eşti singura persoană care ştie cel mai bine ce înseamnă un training de vânzări excelent. Pentru mine un training excelent este atunci când orice principiu teoretic este pus în aplicare prin exerciţii, roll-play-uri şi exemple din viaţa de teren. Pentru mine un training de vânzări bun este atunci când rămâi cu un manual de lucru şi te poţi întoarce la exemplele discutate în cadrul cursului şi la studiul de caz pe care tu îl vei realiza. Pentru mine un training de vânzări excelent este atunci când învăţ lucruri practice care să-mi aducă un plus de valoare în munca de zi cu zi. Nu ştiu dacă aceste lucruri sunt bune şi pentru tine? Dar sunt sigur că ştii ce este cel mai bun pentru tine. Eşti singura persoană care ştie ce va pierde dacă nu participă la acest curs. Însă dacă vrei să vrei să participi la un astfel de curs cred că ar trebui să decizi singur pentru că nu vreau să te influenţez. Singurul lucru pe care aş putea să îl fac este să-ţi las mai jos câteva păreri ale participantilor la acest curs de vânzări.

  • Lina Gutu – “Fiind o persoană sceptică în privința domeniului vânzărilor, prin intermediul cursului dat, am reușit să văd cu alți ochi această activitate și să-mi doresc să o practic.”
  • Madalina Ionica – “Am participat la un curs de vânzări complet și adaptat realitații din teren. Un curs interactiv cu informații complete. Trainer-ul a acordat atenție fiecărui participant. Am simțit pasiune, implicare și motivare.”
  • Raluca Dudu – “Deschiderea cu care a abordat cursul, având în vedere varietatea persoanelor din sală, a ajutat la crearea unei atmosfere familiare și calde astfel fiecare discuție devenind constructivă. Faptul că știe sa primească feedback și să se adapteze îl plasează pe Viorel înaintea multor traineri cu experiența mai mare. Mă bucur că am avut șansa să fiu în sală la început de drum și îi țin pumnii mai departe. Sunt sigură că este pe un drum pavat cu succes.”

training vanzari

3. De ce ai alege acest training vanzari?

Sunt mai multe motive pentru care poţi alege acest curs de vânzări însă două motive sunt cele mai puternice. Alegând acest curs ai posibilitatea de a-ţi dezvolta abilităţile de vânzări şi poţi să aplici metode noi, testate şi eficiente. Vei avea oportunitatea să împărtăşeşti experienţa ta în domeniul vânzărilor şi altor participanţi şi poţi deveni un leader în domeniul tău.

Celălalt motiv pentru care ar trebui să alegi un training vanzari este pentru că trebuie să cunoşti anumite metode esenţiale de vânzări care te vor ajuta să ai mai mult succes în închiderea vânzărilor. De exemplu metode de setarea obiectivelor, de rezolvarea obiectilor sau metode de închiderea vânzării sunt un “must”  dacă vrei să ai suscces în acest domeniu.

training vanzari

4. Toate trainingurile de vânzări sunt la fel sau diferă?

Poate că toate trainingurile de vânzări sunt la fel şi probabil că ai dreptate. Nu ştiu dacă acest curs este ceea ce ai nevoie sau îţi doreşti. În fiecare training de vânzări sunt multe beneficii. În plus acest curs se adresează oamenilor care îşi doresc să-şi depăşească zona de confort, celor care doresc să afle ce funcţionează, ce nu mai funcţionează în vânzări şi celor care își doresc idependență financiară.

Dacă vei investi într-un astfel de training vanzari vei descoperi abilităţi pe care nu ştiai că le ai. Vei putea să faci o impresie bună încă de la începutul vizitei de vânzare, vei căpăta încredere în tine atunci cănd vei rezolva obiecțiile într-un mod profesionist sau vei avea independența financiara atunci când vei închide mai multe vânzări.

O mulţime de oameni care au făcut acest curs au fost bucuroși când au reuşit să rezolve o obiecţie sau să facă o deschidere de impact sau să facă o inchidere a vânzării. Trebuie să îţi mărturisesc că nu toţi au reuşit să obţină ceea ce au vrut. Nu s-au obişnuit cu modul de livrare al cursului sau nu au fost convinşi de aceste metode.

Acest training de vânzări  poate că este ca alte cursuri de vânzări pe care le-ai parcurs sau de care ai auzit dar acest curs are 3 lucruri unice:

  • 70% practică şi 30% teorie – ceea ce înseamnă pentru tine că vei testa metodele prezentate în example, roll-play-uri, exerciţii plus studiul de caz pe care îl vei avea tot timpul la tine.
  • Vei rămâne cu manualul de lucru pe care îl poţi relua de fiecare dată când ai nevoie, când întâmpini o situaţie dificilă sau ceva îţi este neclar
  • Dacă agendă este foarte încărcată ai posibilitatea să faci acest training vanzari şi în varianta online şi nu este nici o diferenţă. Spargem barierele distanţelor şi bariera timpului.

Acestea sunt cele mai importante întrebări pe care ţi le poţi adresa atunci când vrei să alegi un training de vânzări. Sunt intrebări care să te determine să mergi la un curs? NU! Sunt întrebări care să le foloseşti la fiecare curs la care vrei să mergi? NU!

Sunt lucruri care te ajută să iei o decizi cât mai corectă pentru tine. Raspunsurile la aceste întrebări îți oferă oportunitatea de a alege un program făcut din pasiune şi care este gândit într-un mod diferit astfel încât să-ți ofere tot suportul pentru a reuși în vânzări.

“Nu vreau să mă duc la acest program. În plus nu am nevoie să merg. Şi dacă merg şi nu este atât de bun, aşa cum spune? Spune că este bun dar asta nu înseamnă că este bun în ceea ce face! Mulţi spun că sunt foarte buni dar când te duci la ei nu sunt chiar aşa de buni. NU sunt convins!”

Apreciez că îmi împărtăşeşti din gândurile tale dar nu este nici o cale prin care să te conving! Eşti genul de persoană care se convinge singură! Şi apropos eşti singura persoană care ştie ce va pierde dacă nu te înscrii la un astfel de training vanzari. În plus nu trebuie să te înscrii.

Leave a Comment

Start typing and press Enter to search

obiective smart