Descopera un nou mod de a vinde orice si oricui cu:

PUTEREA DE A VINDE

Nu a existat niciodată un moment mai bun pentru tine să-ti extinzi  vanzarile. Vino să câștigi încrederea și abilitățile necesare pentru a-ți atinge obiectivele în această NOUĂ LUME.

Inscrie-te Acum la Puterea de a Vinde

SCHIMBAREA ESTE INEVITABILĂ. ADAPTABILITATEA ESTE CHEIA

După cum probabil știi, in 2007, aveai nevoie în medie de 3,68 întâlniri pentru vinde unui viitor client. Astăzi este nevoie de 8 întâlniri. Deci depui un efort de 2,5 ori mai mare.
Vânzările s-au schimbat în ultimii 20 de ani pentru că un lucru s-a schimbat fundamental: consumatori sunt mult mai bine informaţi. Vânzarea s-a schimbat deoarece cumpărarea s-a schimbat.

În plus, 80% dintre cumpărători spun NU de patru ori înainte de a spune DA. Cu toate acestea 92% dintre oamenii de vânzări renunţă după 3 refuzuri.

Cred că eşti familiarizat cu următorul scenariu:

La scurt timp după ce discuţi cu al tău client acesta îţi spune: “Nu am bani”, “ Folosesc alt produs de la concurenţă” sau “Nu mă interesează”

Vestea cu adevărat proastă este că de cele mai multe ori aceste lucruri se întâmplă aproape la fiecare posibil client.

Ce poate fi mai rău decât să ajungi nepregătit în faţa clientului?

Ce te definește ca om de vânzări este ceea ce faci în fiecare zi, nu doar o dată pe lună. De aceea trebuie să-ți reamintești că există o relaţie între tehnicile de vânzări şi mult dorita închidere a vânzării.
Există vreo veste bună? Răspunsul categoric este DA!

Cum pot să am succes şi mai mult depăşind refuzurile din partea clientului? Dacă vrei să aflii răspunsul , citeşte mai departe:

INFORMAȚIA TREBUIE TRANSFORMATĂ ÎN REZULTATE

curs vanzari

Întra-devăr oameni de vânzări folosesc informaţii pentru a avea mai mult succes. Îi ajută să-și vândă persuasiv produsul și să rezolve anumite probleme ale clienților.  

Dar, informaţia dacă nu este transmisă cu emoție nu este reţinută sau este foarte greu de reţinut! Informaţia cu emoţie este ușor de reținut și te determină să iei atitudine. De aceea cream evenimente semnificativ emoționale iar acest curs, Passion To Sell, este structurat

  • 60% practică (aici vom crea evenimente semnificativ emotionale) şi
  • 40% reprezintă informație

Tot ceea ce-mi doresc este ca tu să aplici ceea ce reţii din acest curs, pentru a obţine progresul dorit. Bani mai mulţi, avansare în firmă, creştere personală sau a business-ului tău.

INFORMATIA NU ARE NICI O VALOARE DACA NU-TI ADUCE REZULTATE

Pentru că majoritatea cursurilor sunt structurate pe bază doar de informații,
“62% dintre manageri cred că programele de educaţie nonformală NU satisfac nevoiele cursanţilor.”
Fie obiectivul cursantului este pierdut, fie pur și simplu nu este dezbătut îndeajuns pentru o înţelegere profundă. Mulţi consideră design-ul și conţinutul ineficiente şi foarte plate. Ceea ce este o pierdere de timp si bani.

Ceea ce am descoperit atunci când pregăteşti un astfel de curs, trebuie să iei în calcul 4 criterii: obiectivele cursanţilor, obiectivul cursului, implicare cursanţilor şi interactivitatea. Instruirea trebui să fie personalizată pentru cursanți într-un mod complet, ceea ce nu se întâmplă în prezent în fiecare program de formare.


4 lucruri pe care trebuie să le știi înainte de a cumpara un curs

Să ştii foarte clar ce îți dorești

De cele mai multe ori vrei să ai success însă nu şti cum arată succesul. Este important să-ţi clarifici de fiecare dată ce anume doreşti să obţii. De aceea un pas esențial este să-ţi defineşti şi să îţi clarifici de fiecare dată obiectivul pe care doreşti sa-l atingi. Acest capitol esential, il parcurgi cu M.A.P.A obiectivelor tale, un mecanism care este centrat pe rezultat.

Găsește-ti resursele pentru rezultat

De cele mai multe ori în viaţă ştim ce ar trebui să facem dar nu avem motive suficient de convingătoare. Motivația este procesul care inițiază, ghidează și menține comportamente orientate spre anumite rezultate. Iar un rezultat este compus din, 20% "Cum să faci?" şi 80% "De ce îţi doreşti acel rezultat?"

Să acţionezi de fiecare dată după ce afli ceva nou

O decizie care nu este urmată de cel puţin o acţiune, acea decizie, rămâne doar la nivel de vis. De aceea pentru a obţine un rezultat ai nevoie de acţiune. Iar pentru a acţiona inteligent ai nevoie de un plan. Planul şi Actiunea reprezintă motorul unui ciclu de vânzare. 

Succesul trebuie măsurat

Orice lucru pe care doreşti să îl creşti ai nevoie să-l măsori pentru a vedea care este progresul. Nu poţi spune că acțiunile tale au fost bune sau mai puțin bune până când nu măsori rezultatul pe care îl obţii. O analiză a momentului T0 şi o analiză ulterioară este ceea ce fac cu fieacre participant pentru a vedea evoluţia şi pentru a masura impactul pe care îl au  metodele prezentate.

7 motive pentru care poți considera acest curs o soluție

Metode simple care te ajută să-ţi elimini temerile şi să-ţi creşti nivelul de încredere de care ai nevoie. În aceste 2 zile intense vei descoperi strategii avansate din domeniul vânzărilor, cele mai importante etape din ciclul vânzării, cum să ai un impact major asupra clienţilor şi cum devii un maestru al influenţării şi persuasiunii. 

Depășesti blocajele de comunicare pe care le simți atunci când ești în prezența clientului. 

Vei descoperi ce anume îi determină pe clienţii tăi să cumpere. În plus vei rămâne cu toate exemplele şi aplicaţiile făcute în cadrul cursului pentru că acest curs este compus din 60% practică și 40% teorie. 

Îți controlezi mai bine emoțiile în discuție cu, clienții și astfel te poți concentra pe rezultatul pe care vrei să-l obții 

Lecţia #1 pe care am învăţat-o din 14 ani de experienţă în vânzări este să aplic KISS (Keep It Short and Simple) Elementele de teorie le vom transpune de fiecare dată în practică. Modul de predare te va ajuta să nu simţi presiunea informaţiilor pentru că vei afla doar ce contează pentru că tu să ai success în fiecare vânzare pe care o vei face 

Afli care sunt cele mai importante 4 tipologii de client care îți vor aduce succes și cum poți deschide canalul de comunicare cu aceștia 

Îți îmbunătățesti abilitațile de comunicare cu clienții dificili și scepticii.

Toate aceste lucruri și multe alte aspecte importante ce nu pot fi explicate ușor în cuvinte, care te ajută să-ți construiești cea mai importantă abilitate a oamenilor de vânzări și anume capacitatea de a influența clienții într-un mod etic


Este un părinte iubitor, antreprenor şi speaker cu o experienţă de peste 15+ ani în vânzări. Ca şi antreprenor activează în piaţă de self -education de 3 ani şi a lucrat cu, companii precum Prime Capital, Adesa Language, Land Rover Yard. Este speaker-ul care a vorbit pe aceași scenă alături de speaker de top ( exemple Ozana Giusca, Allan Kleynhans, Thea Haimovitz, Roxana Gabor). S-a specializat în vânzări cu traineri de top din SUA .

Tot ceea ce-mi doresc este ca tu să poţi benefcia de o informaţie de valoare care aplicată, vei obţine rezultatele pe care ţi le doreşti. Vreau să contribui la dezvoltarea acelor persoane care au convingerea că pentru a avea rezultate în orice, trebuie să te informezi, să aplici şi să culegi rezultatele.

curs vanzari

Ce spun participantii despre Passion to Sell

DACĂ NU AI AVEA NICI UN RISC AI VENI LA ACEST CURS?

curs vanzari

Dacă, din orice motiv, consideri că nu a fost ceea ce te așteptai să fie, banii investiți îți vor fi restituiți fără alte întrebări (garanţia este oferită prin contract) Spun 200% pentru că răman la tine materialele de studiu primite, iar ”distracția” e din partea casei

curs vanzari

Conceptele din acest produs sunt testate ani în activitatea antreprenorială şi de consultanţa în România şi în mai multe ţări europene, în S.U.A.

CONTACT

Telefon: 0756 385 601

Email: office@viorel-vasile.ro

Pagina Facebook: https://www.facebook.com/scoalavanzari